28 cze 2018

Art. 13

Witam.
Zapewne większość z was już wie, że najprawdopodobniej wejdzie nowa Acta 2, czyli nowe prawo autorskie, które właściwie zabrania nam wszystkiego - nie będzie można używać między innymi czyiś zdjęć, używać cytatów itp. A więc - nie chcę zamykać tego bloga, tak samo jak Wilcza, i postanowiłam na wszelki wypadek się zabezpieczyć ( kopia zapasowa, zakładki itp. ) oraz... Skoro nie będzie można używać zdjęć, to co zrobimy z wyglądem naszych postaci? Myślałam nad tym, żeby ten wygląd opisywać, albo narysować. Co byście wybrali? Piszcie w komentarzach.
Chcę was jeszcze zapewnić, że jeśli blog nagle zostanie usunięty, to powinien się niedługo pojawić. Jeśli stanie się to w czasie mojej nieobecności, również się nie przejmujcie, możliwe że nie zobaczymy go przez pewien czas.
Ale cóż, bądźmy jednak przy nadziei, że ta ustawa nie wejdzie, ale pamiętajmy, że trzeba się jakoś zabezpieczyć.

Pozdrawiam, Atramentowa Gwiazda.

3 komentarze:

  1. Ja może dołączę i chyba najlepiej według mnie byłoby i narysować, i opisać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Narysować! Ja będę chętnie rysować :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Przypominam, że nie każdy jest Picasso, i nie każdy z tych mniejszych Picasso miałby ochotę chwalić się swą beznadziejną twórczością w ten sposób...XD
    A poza tym - RIP dla Acta 2.

    OdpowiedzUsuń