Stań się jednym z nas!

CAŁA TREŚĆ ( OPRÓCZ ZDJĘĆ ) NALEŻY DO KOCICH PLEMION. ZAKAZUJE SIĘ KOPIOWANIA ZAWARTEJ TUTAJ TREŚCI. DZIĘKUJEMY!


Karta Dorosłego Kota 

Zdjęcie: Pamiętaj, że może ono przedstawiać jedynie dzikiego kota, takiego jak np. gepard, lew, lampart itp.
Autor zdjęcia: Tego punktu nie można omijać. Musimy być pewni, że autor zdjęcia wyraził zgodę na dalsze udostępnianie jego pracy. Należy tu napisać nazwę autora i stronę internetową, w której znaleźliśmy owe zdjęcie.
Motto: Punkt nieobowiązkowy.
Poprzednie imiona: Np. Jeżynek, Jeżynowa Łapa. Więcej w Księdze Imion.
Imię: Musi być dwuczłonowe, np. Atramentowe Futro, itp. Więcej o imionach przeczytaj w Księdze Imion.
Ksywka: Może kot ma jakiś pseudonim lub inne określenie używane przez jego przyjaciół? Wszystkie chwyty dozwolone.
Płeć: Wybór prosty - kocur czy kotka?
Wiek: Koty żyją maksymalnie do 120 księżyców. Liderzy mają dziewięć żyć podarowanych przez Plemię Gwiazdy, które mogą stracić w czasie walki. Jeśli stracimy wszystkie życia, postać natychmiastowo umiera.
Przynależność: Plemię Południa, Plemię Północy, Plemię Wschodu czy Plemię Zachodu?
Poziom Medyczny: Liderzy, zastępcy, wojownicy i uczniowie ( oprócz uczniów medyków ) wpisują "-". A medycy i ich uczniowie levele, o których więcej w zakładce "Wyjaśnienia".
Zdrowie: Na początku wpisujemy od 51 % do 100 %.
Żywioł: Nie muszą to być cztery główne żywioły, ale np. elektryczność. Koty nie mogą mieć jednak żywiołu śmierci i życia, gdyż są one zarezerwowane dla Wielkiej Gwiazdy i Straconej Gwiazdy. Żywioł musi być tylko jeden.
Moce: Maksimum to 5 mocy. Muszą one dotyczyć wybranego przez nas żywiołu.
Ranga: Więcej w Rangi.
Gatunek: Kot dziki, np. tygrys, gepard, lew itp.
Relacje: Ten punkt uwzględnia po pierwsze opis rodziny. Nie musimy sięgać do 10 pokoleń wstecz - wystarczy najbliższa, żywa lub martwa. Dalej, w miarę poznawania kolejnych członków stada, możemy poprosić administratora o dopisanie ich do relacji.
Mentorzy: Czyli kto wcześniej uczył Twoją postać.
Uczniowie: 
Wcześniej - Poprzedni uczniowie, podajemy tu ich imię wojowników, a gdy umarli w czasie wieku uczniowskiego, dodajemy normalne imię ( z końcówką "Łapa").
Teraz - Obecni uczniowie. Na początek jednak wpisujemy "brak", bo gdy dołączamy, nie mamy przecież ucznia; musimy być minimalnie tydzień na blogu lub napisać minimum 5 opowiadań.
Partner: Przypominam, że tygrys z np. pumą nie mogą być parą ani mieć dzieci, lecz mogą się za to przyjaźnić. Na początku wpisz "brak" lub że "kiedyś miał" itd.
Potomstwo: Na początek "brak" lub "kiedyś miał" itd.
Wygląd: Opisz wygląd swojego kota na podstawie zdjęcia.
Charakter: Opisz swoją postać pod względem psychiki. Minimum to 150 słów.
Cechy fizyczne: Np. "[Imię Kota] jest bardzo szybki oraz zwinny. Potrafi doskonale przechytrzyć przeciwnika, lecz nie jest u niego tak dobrze z siłą".
Historia: Jak kot dołączył do klanu? Minimum to 150 słów. Jeśli kot urodził się w klanie, nie musi pisać tyle słów, tylko tyle ile chce.
Ciekawostki: Czyli to, co chciałeś powiedzieć o swoim kocie, ale nie mogłeś tego napisać w innych podpunktach. 
Monety: Na początek wpisujemy "100 monet".
Kontakt: Nick do HW lub DG.





Karta Młodziaka 
Zdjęcie: Czyli jak wygląda nasz kociak. Tutaj wklejamy link do jego zdjęcia.
Autor zdjęcia: Czyli kto je wykonał. Pamiętaj, że ten punkt jest obowiązkowy.
Poprzednie imię: Jeśli kociak nie jest jeszcze uczniem, punkt omijamy.
Imię: Więcej w Księdze Kocich Imion.
Płeć: Kotka czy Kocur?
Wiek: Na początku wpisujemy kilka godzin, jeśli kot się dopiero urodził. Jeśli nie, to wpisujemy ilość księżyców, np. 2. Jeśli będzie miał 6 księżyców, zostaje uczniem.
Przynależność: Plemię Północy, Plemię Południa, Plemię Wschodu, Plemię Zachodu... Do którego z nich należy Twoja postać?
Ranga: Jeśli kociak poniżej 6 księżyców, wpisujemy "kocię". Jeśli powyżej, "uczeń".
Rodzina: Matka, ojciec, rodzeństwo...
Mentor: Imię mentora, który będzie uczył, lub uczy Twojego kota.
Wygląd: Jak wygląda Twój kot? Opisz go, wzorując się na zdjęciu.
Cechy fizyczne: Np. "[Imię Kota] jest bardzo szybki oraz zwinny. Potrafi doskonale przechytrzyć przeciwnika, lecz nie jest u niego tak dobrze z siłą".
Charakter: Opisz swoją postać pod względem psychiki. Minimum to 100 słów.
Ciekawostki: Czyli to, co chciałeś powiedzieć o swoim kocie, ale nie mogłeś tego napisać w innych podpunktach. 
Kontakt: Nick do HW lub DG.


            Karta Samotnika
Zdjęcie: Link do zdjęcia, pamiętaj że autor musi wyrażać zgodę na korzystanie ze zdjęcia.
Autor zdjęcia: Nazwę autora i link do jego profilu.
Motto: Punkt nieobowiązkowy.
Imię: Tutaj już nie trzeba głowić się nad imieniem, może być takie, jakie chcemy.
Płeć: Kocur czy kotka? Łatwy wybór.
Wiek: Wpisujemy tu w normalnych latach, np. trzy lata. Samotnicy żyją maksimum do 9 lat.
Zdrowie: Na początku wpisujemy od 51 % do 100 %.
Gatunek: Dziki kot, np. gepard, lew.
Żywioł: Nie muszą to być cztery główne żywioły, ale np. elektryczność. Koty nie mogą mieć jednak żywiołu śmierci i życia, gdyż są one zarezerwowane dla Wielkiej Gwiazdy i Straconej Gwiazdy. Żywioł musi być tylko jeden.
Moce: Maksimum to 5 mocy. Muszą one dotyczyć wybranego przez nas żywiołu.
Rodzina: Rodzina postaci.
Wygląd: Jak wygląda ten kot? Wzoruj się na zdjęciu.
Wiara: Czy wierzy w Plemię Gwiazdy? Jeśli nie, wpisujemy "Brak".
Cechy fizyczne: Np. "[Imię Kota] jest bardzo szybki oraz zwinny. Potrafi doskonale przechytrzyć przeciwnika, lecz nie jest u niego tak dobrze z siłą". 
Charakter: Minimum 150 słów.
Historia: Minimum 150 słów.
Ciekawostki: Czyli to, co chciałeś powiedzieć o swoim kocie, ale nie mogłeś tego napisać w innych podpunktach. 
Kontakt: Nick do HW lub DG.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz